Alle legekontor i Bykle og Valle opne att som vanleg frå måndag 6. mai

Det er no tilsett ein vikar i helsetenesta i Bykle og Valle, og kabalen som har vore noko krevjande den siste tida lar seg løyse. Det betyr at frå måndag 6. mai er det vanlege opningstider ved legekontora i Bykle, på Hovden og i Valle.

Legekontoret på Hovden opnar att måndag 6. mai. - Klikk for stort bileteLegekontoret på Hovden opnar att måndag 6. mai. Ole Birger Lien

Kommuneoverlege og fungerande helsesjef i Bykle og Valle, Kjetil Juva, gler seg over at det så raskt vart funne ei løysing.

– Det har fungert med drift frå legekontoret i Bykle, men me vil jo helst ha så ordinær drift som råd. Det får me altså att frå måndag, seier han.

Det betyr ope kvar veke ved legekontora i Valle og på Hovden, og dessutan ope kvar onsdag ved Bykle legekontor.

HER er heimesida til helsetenesta i Bykle og Valle

Telefon legevakt: 116117

Kommuneoverlege og fungerande helsesjef i Bykle og Valle, Kjetil Juva, gler seg over at det frå måndag 6. mai er ordinær drift ved legekontora i dei to kommunane. - Klikk for stort bileteKommuneoverlege og fungerande helsesjef i Bykle og Valle, Kjetil Juva, gler seg over at det frå måndag 6. mai er ordinær drift ved legekontora i dei to kommunane.